JÓGA - inspirace

Pokud patříš mezi jogínky, které již praktikují samy, bez vedení lektora, nech se inspirovat...

Snadné jógové zahřátí 

Než začnete s Pozdravy Slunci a ásanami... zahřeje své tělo a rozhýbejte se 🙏

VIdeo je zrychleno.

Podzimní flow pro podporu imunity 

... toto je záznam mé vlastní praxe (celkem 20 minut, 3x zrychleno).

Power jóga pro podzimní dny 

... toto je záznam mé vlastní praxe, video je 3x zrychleno, jinak je tato sekvence cca na 15 min. - zacvičte si ji buď s prodýcháním a výdržemi v jednotlivých ásanách, NEBO v tempu svého dechu ve vinyasa flow verzi (pak je celkový čas kratší a je ideální zopakovat sekvenci několikrát).

Ranní flow 

Krátká jógová sekvence nejen pro příjemné ráno. Lze ji praktikovat i kdykoliv přes den buď jako vinyasa flow (v rytmu dechu), anebo s prodýcháním v jednotlivých ásanách. Sekvenci lze lze cvičit buď jednou, nebo několikrát za sebou.

Power & Vinyasa flow yoga

Nechte se inspirovat sekvencí, kterou lze praktikovat buď jako power jógu - s prodýcháním a výdržemi v jednotlivých ásanách, NEBO v tempu svého dechu ve vinyasa flow verzi. Video je 3x zrychleno a pouze na jednu stranu. Před začátkem doporučuji zařadit několik Pozdravů Slunci na zahřátí.

Jógová inspirace pro silné, pružné a vybalancované tělo

Nechte se inspirovat a dejte si tuhle jógovou dvacetiminutovku (video je 5x zrychleno), během které své tělo nejen posílíte a protáhnete, ale také krásně vybalancujete. Ásany jsou poskládány tak, aby obsáhly všechny tyto tři oblasti, které nejen vašemu tělu, ale i psychice prostě udělají dobře *

Jógové protažení

Jógové protažení, které udělá dobře všem zkráceným svalům těla, po delším i kratším sezení v kanceláři, autě, nebo kdekoliv jinde.

Jarní jóga v přírodě

Sekvence čistě ve stoje pro první jarní dny venku, bez nutnosti použití podložky, ať jste kdekoliv. Ať už cvičíte v tempu dechu nebo prodýcháváte, užijte si to.

Pozdrav Měsíci v přírodě

Pozdrav Měsíci upravený pro jarní dny venku (když je mokro a nechcete si klekat do Andžanejásany) - bez nutnosti použití podložky, ať jste kdekoliv. Ať už cvičíte v tempu dechu nebo ásany prodýcháváte, užijte si to.

Jóga pro zpevněné a štíhlé tělo

... toto je záznam mé vlastní praxe (celkem 40 minut, 5x zrychleno).

 

Jóga pro inspiraci 

... toto je záznam mé vlastní praxe (celkem 40 minut, 5x zrychleno).

Jarní jóga v přírodě - balancuj

Sekvence čistě ve stoje pro první jarní dny venku, bez podložky, ať jste kdekoliv. Ať už cvičíte v tempu dechu nebo prodýcháváte, užijte si to.